17. mars 2011

Fem kategorier: dyr og blomster


AV: f/13,0, ISO: 1600, TV: 1/60











Bildet er av ein katt som ligg og ser opp mot lyset. Det er stor kontrast mellom mørkt og lyst. Nesen og siluetten av andletet til katten dannar skrålinjer, som skapar spenning i bildet. Eg har hatt stor belnderåpning slik at heile andletet til katten vart skarpt. Bildet er ikkje redigert, og kameraet eg har brukt er Canon EOS 450D.

AV: f/5,6, ISO: 200, TV: 1/125
Bildet er av ei halvvegs vissen rose. Rosa er i interessepunktet, og stilken til rosa dannar ei skrålinje. Eg har teke bildet med stor blenderåpning slik at rosa kjem i fokus, og resten vert uklart. Eg har redigert skarpheten og fargen i Bridge. Dette for å få eit dusare utrykk. Eg har brukt kameraet Canon EOS 450D.

Original bilde

AV: f/6,3, ISO: 200, TV: 1/60
Bildet er av ein fugl i eit fuglehus. Fuglen og botnen på fuglehuset er i det gyldne snitt. Pinnane på fuglehuset danner skrålinjer som skapar spenning i bildet. Det er gjentaking i bildet, og det er store kontrastar mellom den skarpe, mørke framgrunnen, og den duse, lyse bakgrunnen. Eg har redigert kontrastane og skarpheita i bildet i Bridge. Eg har brukt kameraet Canon EOS 450D.

Original bilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar