17. mars 2011

Fem kategorier: Refleksjon

AV: f/5,6, ISO: 1600, TV: 1/4
Bildet er av klokke-smykket mitt, som eg har hengt foran spegelen. Refleksjonen av smykke skapar gjentagelse i bildet. Refleksjonen av lysa frå byen utanfor er bokeh pga. ute av fokus, og dette igjen skapar ro i bildet. Det er også lys-mørk kontrast. Bildet er ikkje redigert, og kameraet eg har brukt er Canon EOS 450D.

AV: f/5,0, ISO: 800, TV: 1/50
Bildet er av ein bamse som reflekterar seg i ein spegel. Det er gjentagelse i bildet, og hovudet til basmen er i interessepunktet. Eg har brukt stor blenderåpning slik at refleksjonen av bamsen kjem i fokus. At bamsen overlappar refleksjonen skapar rom i bildet. Siluetten av armane til bamsen i spegelen lagar skrålinjer. Lyset kjem frå venstre og dete kan ein sjå i andletet til bamsen. Bildet er ikkje redigert, og kameraet eg har brukt er Canon EOS 450D.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar