28. april 2011

Fem kategorier: Vår


Lukker: 1/60, Blender: f/22,0, ISO: 100


Hestehov er eit tydeleg teikn på vår. Ideen i bildet var å visa hestehoven i gras som ennå ikkje er grønt, der ein kan sjå at det snart er vår. Det er stor kontrast mellom det visne graset og den klare, gule hestehoven. Hestehoven er plassert i det gyldne snitt, og auga blir dradd mot den. Lyset er sterkt og laga skuggar i graset. Ein kan sjå at lyset kjem ovan ifrå med at stilken til hestehoven er mørkt. Eg har redigert litt på lyset i bildet slik at ”blomster-blada” skal bli meir markerte. Kameraet eg har brukt er Canon EOS 450D.

Lukker: 1/80, Blender: f/13,0, ISO: 100

Ideen med bildet var å ta bilde av nyutsprungne blad på eit tre. Eg har brukt stor blenderåpning slik at blada skulle bli tydelegare. Det er plassert i det gyldne snitt, og greina lagar skrålinjer. Det er stor kontrast mellom lys og mørk. Lyset er sterkt og lagar skuggar i blada. Eg har beskjært bildet slik at blada kjem i det gyldne snitt. Kameraet eg har brukt er Canon EOS 450D.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar